خرید و ثبت سفارش از فروشگاه اینترنتی مانینت به منزله قبول قوانین آن می باشد. لطفا قبل از ثبت هر گونه سفارش به طور کامل موارد زیر را مطالعه نمایید و در صورت وجود ابهام یا سوال، با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ داده شود. قرارداد بین شما و ما از لحظه ای که بر روی دکمه ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی کلیک کنید، پس از تشکیل سبد خرید، با ذکر آدرس تحویل، انتخاب روش پرداخت و آشنایی با قوانین ما، منعقد تلقی می شود.
همچنین توجه داشته باشید که تمامی قوانین و مراحل ثبت سفارش در فروشگاه مانی نت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی، حمایت از حقوق خریدار و قوانین تجارت الکترونیک می باشد. هر گونه تغییر در بند های قوانین و رویه ها در همین صفحه مرتبا به روزرسانی خواهد شد.
راهنمای کلی خرید
- ثبت نام به جهت تکمیل فرایند خرید با شماره تلفن همراه است. بعد از ثبت شماره پیامکی حاوی کد تایید برایتان ارسال خواهد شد. چنانچه پیامی در این باره دریافت نکردید چند دقیقه صبر و مجددا امتحان کنید یا با پشتیبانی تماس بگیرید.
- قبل از سفارش و پرداخت وجه، حتما مشخصات کامل محصول انتخابی و گارانتی آن را مطالعه کنید.
- در انتخاب روش ارسال کالای خود بسیار دقت کنید تا فرآیند ارسال با مشکل مواجه نشود.
- اگر توضیحات خاصی در ارتباط با ارسال سفارش خود دارید، هنگام ثبت نهایی سفارش حتما در باکس مخصوص آن برای ما بنویسید.
- ارسال رایگان فعلا برای استان تهران و شهر تهران تنها با خرید بیش از مبلغ 15 میلیون تومان امکان پذیر می باشد.
- پرداخت درب منزل فعلا فقط برای مشتریان داخل شهر تهران فعال گردیده است.
- برای پیگیری سفارش های خود فقط در ساعات کاری با پشتیبانی به شماره 88900520-021 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق چت آنلاین سایت با مسئول مربوطه ارتباط بگیرید.
- در صورت درخواست فاکتور رسمی، حتما این موضوع را در هنگام ثبت سفارش با پشتیبانی در میان بگذارید.
- ارسال کالاها در تهران تنها تا ساعات کاری صورت می گیرد. چنانچه در ساعات آخر اقدام به ثبت سفارش نمایید ارسال کالا به فردای آن روز موکول خواهد شد.
- زمان دریافت محصول و هزینه ارسال با تیپاکس یا پست بسته به میزان مسافت از تهران تا شهرهای دیگر و وزن کالا متفاوت خواهد بود.
- پرداخت هزینه بیمه و ارسال کالا به شهرستان با تیپاکس یا پست تماما بر عهده مشتری خواهد بود. عواقب صرف نظر از پرداخت بیمه در صورت ایجاد خسارت بر عهده خریدار خواهد بود.
- قبل از ارسال کردن مرسوله با مشتری تماس گرفته شده و هماهنگی های لازم در صورت لزوم انجام می شود، در صورتی که مشتری پاسخ گوی تماس پشتیبانی نباشد ارسال محصول به روز های بعدی موکول خواهد شد.
- هنگامی که قصد تحویل گرفتن کالای خود را از شرکت حمل و نقل کننده دارید، در صورت مشاهده هرگونه آسیب جدی به بسته بندی محصول از دریافت آن خودداری کنید. در صورتی که محصول آسیب دیده توسط مشتری از شرکت حمل و نقل مانند (تیپاکس و پست) تحویل گرفته شود، مسئولیت پیگیری تمام آن بر عهده خود مشتری خواهد بود.
- اگر مغایرتی در کالای دریافتی با کالای سفارش داده وجود داشت، از بازکردن پلمپ محصول جدا خودداری نمایید و با پشتیبانی مانینت بلافاصله تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.
- ارسالی کالاها به شهرها از طریق شرکت های حمل و نقل تیپاکس و پست انجام می گیرد. ارسال توسط باربری های دیگر یا اتوبوسرانی با هزینه و مسئولیت خود مشتری صورت خواهد گرفت.
- بعد از ثبت سفارش در صورت نیاز به هر نوع تغییر توسط مانینت ( رنگ کالا، روش ارسال یا حتی تغییر کالا ) از طریق تماس تلفنی به اطلاع شما خواهد رسد.
شرایط بازگشت کالا توسط مشتری
- انصراف کلی از خرید و درخواست مرجوعی تنها به محصولاتی تعلق می گیرد که باز نشده باشد، یعنی کالا کاملا در شرایط اولیه و پلمپ باقی مانده باشد. این شرایط تا 48 ساعت امکان پذیر می باشد.
- هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته بندی اولیه، از بین بردن برچسب ها و پلمپ، دستکاری فاکتور یا شماره سریال آن محصول امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد. حتی اگر کالا استفاده نشده باشد.
- اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن آن نیز کاملا الزامی خواهد بود. لطفا توجه کنید که هرگونه مغایرت در شرایط اولیه کالا امکان استفاده از این سرویس را ابطال خواهد کرد. لازم به ذکر است که در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به همراه هزینه برعهده مشتری خواهد بود.
- اگر هنوز کالا ارسال نشده باشد و پیامی مبنی بر پیگیری مرسوله دریافت نکردید می توانید از طریق تماس تلفنی با واحد فروش مانینت اقدام به لغو سفارش خود کنید.
- در صورت لزوم عودت وجه به حساب خریدار باید شماره کارت بانکی که حساب آن به نام صاحب پروفایل باشد، برای پشتیبانی مانینت ارسال نمایید. تا حداکثر 72 ساعت وجه به طور کامل برایتان واریز خواهد گشت.
موارد ابطال گارانتی
- محصولی که کارت ضمانت یا برچسب ضمانتامه آن دچار مخدوشی شده باشد یا با شماره سریال دستگاه مطابقت وجود نداشته باشد گارانتی ابطال خواهد شد.
- ضمانت نامه دستگاه شامل عیوب محدود به ساخت بوده است و ایرادات ناشی از حوادث طبیعی یا خطاهای انسانی که موجب آسیب به کالا شده باشد نمی شود.
- تغییرات در اتصال حین روشن بودن دستگاه و تغییر در قطعات، صدمات حین حمل، آسیب دیدگی کانکتور و استفاده ی نادرست از دستگاه و پورت های خروجی و ورودی به برق شهر، استفاده از آداپتور های تقلبی و متفرقه، عدم درست نگهداری، دستکاری یا تنظیم و تعمیر توسط افراد غیر مجاز شامل ضمانت و گارانتی نخواهد شد.
- صدمه هایی همانند شکستگی صفحه نمایش و یا قاب محصول بر اثر جا به جایی نادرست که توسط پیک و شرکت حمل و نقل ایجاد شود، حتی اگر در صورتی که دستگاه کاملا سالم بوده باشد، آن را از شرایط گارانتی معتبرش خارج خواهد کرد.
- در زمان تحویل دستگاه، ارائۀ کارت گارانتی معتبر خود محصول الزامی می باشد. در غیر این صورت هزینۀ تعمیرات طبق فاکتور از مشتری دریافت خواهد گشت.
فروشگاه اینترنتی مانینت همواره به دنبال به دنبال جلب 100% رضایتمندی کاربرانش است. اگر بنا به هر دلیلی از کار و سفارش ما رضایت کافی را ندارید، از طریق بخش تماس با ما نظرات خود را اطلاع دهید. هر زمان می توانید برای یافتن پاسخ سوالات خود با پشتیبانی مانینت هم از طریق تماس و هم چت آنلاین ارتباط بگیرید. بی شک مسئولین مانینت پاسخگوی کامل شما تا رفع ابهامات و انجام خریدی مطمئن همراه شما خواهند بود.